Registračný formulár
Objednávateľ a fakturačné údaje Fakturačná adresa
Doručovacia adresa (vypĺňa sa len v prípade, ak je odlišná od fakturačnej)
1. Účastník konferencie
Ďalšie údaje
Účastnícky poplatok: za 1 podujatie/sériu podujatí

Staráme sa o Vašu bezpečnosť - počas konferencie dodržiavame nariadenia vydané Úradom verejného zdravotníctva SR. Z našej vlastnej iniciatívy sme zabezpečili bezkontaktné meranie teploty produktom CEIT. K dispozícii bude aj UVC Box na rýchlu dezinfekciu predmetov (mobily, kľúče, tablety.....)

 

Pri vstupe do hotela, pred kongresovou sálou, reštauráciou sa nachádzajú dávkovače na dezinfekciu. Dezinfekciu je potrebné si na ruky aplikovať. Každý účastník je povinný mať počas podujatia prekryté horné dýchacie cesty. Táto povinnosť sa nevzťahuje na čas potrebný na konzumáciu nápojov a pokrmov. Prosíme účastníkov konferencie, o dodržiavanie dostatočného odstupu a rešpektovanie zákazu podávania rúk.

Na spracovanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov. Dôkladne sa, prosím, oboznámte s týmto dokumentom.

Odoslaním formulára potvrdzujem, že mám viac ako 16 rokov a oboznámil/a som sa s dokumentom Zásady ochrany osobných údajov.


Po kliku budete presmerovaný na sumár objednávky

Uzávierka prihlášok na summit je 6. novembra 2020. Potvrdenie objednávky považujeme za súhlas so storno podmienkami. Akceptujeme iba písomné potvrdenie o stornovaní účasti. 

 

EARLY BIRD do 12. októbra 2020 (zahŕňa občerstvenie a materiály)

159 EUR bez DPH

 

Účastnícky poplatok od 13. októbra 2020 (zahŕňa občerstvenie a materiály)
185 EUR bez DPH

Poplatok je potrebné uhradiť pred termínom konania.

 

Storno podmienky:

Storno podmienky platné pre prihlášky od 16. 9. 2020

21 - 15 dní pred podujatím = 50 % účastníckeho poplatku

14 - 7 dní pred podujatím = 80% účastníckeho poplatku

6 dní - den podujatia = 100% účastníckeho poplatku

Prezentačný priestor